Politica de Confidentialitate

1. CUM, CAND SI CE COLECTAM?

Cum colectează LOCALNIC informațiile mele?

Colectam informatiile dvs. personale cand creati un cont pe Website-ul nostru si/ sau cand folositi Serviciile noastre. Aceste informatii sunt colectate pentru a va putea folosi de Serviciile noastre.

Când colectează LOCALNIC informațiile mele?

Cand solicitati si utilizati Serviciile noastre, ne contactati cu intrebari sau alegeti sa ne furnizati informatiile dvs.

Noi și furnizorii noștri de servicii terțe (cu consimțământul dvs.) colectăm următoarele informații despre utilizarea Website-ului nostru și serviciile noastre online prin cookie-uri, web beacons, fișiere jurnal și alte tehnologii: tipul browserului dvs. și sistemul de operare, paginile web pe care le vizualizați, linkurile pe care faceți clic, perioada de timp în care ne vizitați site-ul web sau utilizați serviciile noastre, activitățile dvs. pe site-ul nostru și adresa URL de referință sau pagina web care v-a condus la site-ul nostru.

Ce fel de informatii colecteaza LOCALNIC?

Tipurile de informații pe care le colectăm despre dvs. depind de interacțiunea dvs. particulară cu Website-ul nostru și Serviciile noastre și ar putea include:

  • Datele dvs de contact (e.g., nume, email, numar de telefon, adresa de facturare si adresa postala)
  • Orice alte informații pe care alegeți să ni le furnizați (de exemplu daca ne contactati prin email cu mai multe informatii)
  • Email-uri/ alte corespondente
  • Informații prin cookie-uri și alte tehnologii de urmărire, astfel cum sunt enumerate mai sus

2. CUM FOLOSIM INFORMATIILE DVS

Pentru a va valida identitatea.

Pentru a va furniza Serviciile noastre (Cumparatorii se vor folosi de aceste informatii pentru a intra in contact cu dvs), pentru a comunica cu dvs. despre utilizarea Serviciilor noastre sau despre orice modificare a Termenilor si Conditiilor noastre care se aplica dumneavoastra.

In scopul pentru care ne furnizati in mod specific informatiile, inclusiv pentru a raspunde la intrebarile dvs., pentru a furniza orice informatii pe care le solicitati si pentru a va oferi asistenta.

Pentru a adapta continutul si informatiile pe care vi le putem trimite sau afisa, pentru a oferi ajutor si instructiuni personalizate.

In scopuri de marketing si promotionale, de exemplu, acolo unde este permis de lege, putem folosi informatiile dvs., cum ar fi adresa dvs. de e-mail, numarul de telefon sau adresa postala pentru a va trimite buletine informative, oferte speciale si promotii, sau pentru a va contacta in legatura cu alte servicii sau informatii despre care credem ca va pot interesa sau pentru a efectua extrageri pentru campanii si altele asemenea si pentru a livra premii si recompense.

Asa cum este permis de legislatia aplicabila, pentru a ne ajuta in publicitatea produselor si serviciilor noastre in diferite medii, inclusiv dar fara a se limita la, trimiterea de e-mailuri promotionale, publicitatea serviciilor noastre pe site-uri terte si platforme de socializare, trimiterea prin posta directa si prin telemarketing.

Pentru a intelege mai bine modul in care utilizatorii acceseaza si utilizeaza Website-ul nostru si serviciile noastre, atat pe baza agregata, cat si individualizata, pentru a administra, monitoriza si imbunatati site-ul si serviciile noastre, in scopurile noastre interne si in alte scopuri de cercetare si analitice.

 

3. CAND VA IMPARTASIM INFORMATIILE?

Impartasim informatiile dvs. cu terte parti, inclusiv cu furnizorii de servicii, entitati afiliate si parteneri de afaceri, astfel cum sunt enumerati mai jos. In sectiunea de mai jos, enumeram si motivele pentru care impartasim aceste informatii.

Cu furnizorii nostri de servicii si afiliatii – pentru a ne ajuta cu furnizarea Serviciilor si scopurile noastre zilnice de afaceri, procesarea tranzactiilor dvs., intretinerea contului (conturilor) dvs. si furnizarea de servicii de asistenta pentru clienti.

In scopuri de marketing:

  1. Cu furnizorii nostri de servicii si afiliatii nostri – sa comercializam propriile noastre produse si servicii;
  2. Cu terti neafiliati in scopuri comune de marketing.

4. UNDE PASTRAM DATELE DVS

Toate informatiile pe care ni le furnizati sunt stocate pe serverele noastre securizate. Orice tranzactie de plata va fi criptata folosind tehnologia SSL. In cazul in care v-am dat (sau unde ati ales) o parola care va permite sa accesati anumite parti ale site-ului nostru, sunteti responsabil pentru pastrarea confidentiala a acestei parole. Va rugam sa nu dati nimanui parola dvs.

Din pacate, transmiterea informatiilor prin internet nu este complet sigura. Desi vom face tot posibilul pentru a va proteja datele cu caracter personal, nu putem garanta securitatea datelor dvs. transmise pe Website-ul nostru; orice transmisie este pe propriul risc. Odata ce am primit informatiile dvs., vom folosi proceduri stricte de securitate pentru a incerca sa prevenim accesul neautorizat.

 

5. CAT TIMP PASTRAM DATELE DVS

  • Atunci cand achizitionati servicii de pe site-ul nostru, pastram informatiile din formularul de comanda pe o perioada de 3 ani de la data comenzii (prescriptia generala conform legii), factura va fi pastrata in format fizic si electronic timp de 5 ani incepand cu anul urmator emiterii facturii (conf. legislatiei privind pastrarea documentelor financiar-contabile).
  • Datele prelucrate in cazul exercitarii de catre dvs. a drepturilor prevazute de legislatia in vigoare privind calitatea de consummator, pot fi pastrate timp de 3 ani.
  • Atunci cand achizitionati servicii de pe site-ul nostru, cu crearea/accesarea contului, istoricul comenzilor efectuate si datele dvs. personale furnizate cu ocazia crearii contului si cu ocazia efectuarii comenzilor, vor fi pastrate pana cand stergeti contul sau pe o perioada de 3 ani de la ultima interactiune in cont ca utilizator al contului (ca de exemplu, login).
  • In cazul in care v-ati oferit consimtamantul pentru newsletter, pastram datele dvs. personale pana cand va dezabonati sau solicitati stergerea acestora.
  • In cazul in care ne contactati pentru o intrebare, cerere, pastram datele dvs. personale pe durata necesara procesarii intrebarilor si solicitarilor dvs., dar nu mai mult de 2 ani de la ultima corespondenta trimisa.
  • In cazul in care ne-ati furnizat un continut cuprinzand datele dvs. cu caracter personal, acestea vor fi pastrare pana cand solicitati stergerea acestora.

Putem pastra anumite date cu caracter personal pentru o perioada mai lunga pentru a ne conforma obligatiilor legale sau pentru a ne permite sa ne exercitam drepturile (de exemplu, pentru a ne sustine afirmatiile in fata instantelor de judecata, pentru recuperarea creantelor etc.).

Atunci cand nu mai trebuie sa folosim datele dumneavoastra personale, acestea sunt sterse din sistemele noastre.   

6. PLATI

Ca multe alte website-uri de succes si noi folosim Netopia Payments pentru a procesa platile pe Website-ul nostru. Am ales sa folosim Netopia Payments pentru a oferi cel mai inalt nivel de securitate si incredere clientilor nostri.

Nicio informatie despre cardurile dvs de debit/ credit nu va fi stocata pe serverele noastre, deoarece toata plata se desfasoara si este procesata pe platforma Netopia Payments.

 

7. SERVICII TERTE

In general, furnizorii terti folositi de noi vor colecta, utiliza si dezvalui informatiile dvs. numai in masura necesara pentru a le permite sa efectueze serviciile pe care ni le ofera. Cu toate acestea, anumiti furnizori de servicii terti, cum ar fi gateway-urile de plata si alti procesatori de tranzactii de plata, au propriile politici de confidentialitate cu privire la informatiile pe care trebuie sa le furnizam pentru tranzactiile dvs. Pentru acesti furnizori, va recomandam sa cititi politicile lor de confidentialitate, astfel incat sa puteti intelege modul in care informatiile dvs. personale vor fi folosite.

Anumiti furnizori pot fi localizati in sau sa aiba facilitati care se afla intr-o jurisdictie diferita decat dvs. sau noi. Deci, daca alegeti sa continuati cu o tranzactie care implica serviciile unui furnizor de servicii terta, atunci informatiile dvs. pot deveni supuse legilor jurisdictiei (jurisdictiilor) in care se afla acel furnizor de servicii sau facilitatile sale.

Odata ce parasiti Website-ul nostru sau sunteti redirectionat catre un site web sau o aplicatie terta, nu mai sunteti guvernat de aceasta politica de confidentialitate sau de Termenii si conditiile site-ului nostru web.

Link-uri
Cand faceti clic pe unele link-uri pe Website-ul nostru, acestea va pot directiona pe alte website-uri. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidentialitate ale altor Website-uri si va incurajam sa le cititi declaratiile de confidentialitate.

 

8. COOKIE-URI

Website-ul nostru foloseste cookie-uri pentru a oferi Utilizatorilor o experienta mai buna. Aici puteti gasi politica noastra privind cookie-urile. 

 

9. MODIFICARI LA ACEASTA POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta politica de confidentialitate in orice moment, asa ca va rugam sa o consultati frecvent. Modificarile si clarificarile vor intra in vigoare imediat dupa publicarea lor pe site. Daca facem modificari semnificative la aceasta politica, va vom notifica aici ca a fost actualizata, astfel incat sa stiti ce informatii colectam, cum le folosim si in ce circumstante, daca exista, le folosim si/ sau le dezvaluim.

Daca Website-ul nostru este achizitionat sau fuzionat cu o alta companie, informatiile dvs. pot fi transferate noilor proprietari.

 

10. INTREBARI SI DATE DE CONTACT

Daca doriti sa accesati, sa corectati, sa modificati sau sa stergeti orice informatii personale pe care le avem despre dvs., sa inregistrati o reclamatie sau pur si simplu doriti mai multe informatii, contactati-ne prin pagina noastra de contact.